يکشنبه ۲۷ آبان
دخترم شعری از فرشته آسایش
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۵۲ شماره ثبت ۷۹۶۷۲
بازدید : ۴۲۲ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب فرشته آسایش
|
دخترم آمدی و عشق به مقصود رسید
مرغک سینه ی من از قفس غصه پرید
شب میلاد تو از عرش چه گلها بارید
تا خدا هم به صفای گل رویت، خندید
شب میلاد تو مهتاب که در برکه فتاد
ماه در برکه جان جلوه چشمان تو دید
دخترم بعد همین واقعه با شورش عشق
آب و مهتاب به هم آمد و نام تو دمید
تا ابد ، آب و گل و آینه ، یاد آور توست
تا ابد صحنه قلب تو پر از عشق و امید
تا همیشه گل و مهتاب و غزل یارتو باد
«آی سو»نام توشدهمچوگل یاس سپید
فرشته آسایش... ❣
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب استکی لطف شما ممنونم از توجه اتون | |
|
سلام خانم باباخانی عزیز ممنونم از همراهیتون 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 | |
|
سپاسگذارم دوست گرامی به درخواست یکی ازدوستان نوشتم اجاق دلتون گرم | |
|
سپاس جناب اسکندری بزرگوار | |
|
ممنونم جناب بدری لطف شماست
این شعر برای تولد دخترنازنین یکی ازدوستانم نوشته شده
بهرحال سپاس از همراهی و توجه اتون 🌸🌸🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود