يکشنبه ۲۷ آبان
قانون شعری از فرشته آسایش
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۹:۱۱ شماره ثبت ۷۹۴۹۵
بازدید : ۵۲۷ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب فرشته آسایش
|
در سرزمین من
قحطی افتاب
است
اندیشه های خاک گرفته و
بی اعتباری کلمات
فوران انجماد
در خونِ آرزو
قانون در پی قانون
حق گرفتنی است
امــــــــــــــــــــا
ربــــــــــــــــــــودن /چه لذت بخش
آوای بلند
یاوه گویان
در پس اندیشه های غبار الود
به زباله دانی
ظلمت انداخته می شود
پاسداری معلول
نگهبان بهشت
و روسپی یان
خوشامد گوی ِ دوزخ
ستاره های ِ بی فروغ
با دهانی پراز هیچ
خاموشند
دامان شب ننگین
و نعرهای بی شرمانه تاریکی
و انجماد اشک های
ابر
قانون در پی قانون
فرشته اسایش
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار ممنونم از همراهیتون | |
|
ممنون خانم قارلقی عزیز🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگذار همراهی شما هستم بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما