يکشنبه ۲۷ آبان
اعدام شب شعری از فرشته آسایش
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۲۵ شماره ثبت ۷۹۴۷۱
بازدید : ۴۳۵ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب فرشته آسایش
|
دیوانه وار و رنگ پریده
آه می کــــــــــــــــــــشد شب
ماه
به دیــــــــــدار معشوقه اش رفته
جان شب
از این انتظار
تــــــــــه کشیده
آسمان بر این
شوربختی می گرید
کتابهای عاشقانه
به پیشواز
مرگ می روند
باد گیسوی پریشان دریا را
چنــــــــــــــــــــگ میزند
مــــــــــــــــــــاه رنگ پریده و
هراسان
ازدور نمایان میشود
شب خودرا به جوخه ی
اعدام می ســــــــــــــــــــپارد
فرشته آسایش
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام خانم عجم سپاس از خوش امدگویی شما و لطف سرشارتون ممنونم | |
|
اقای استکی بزرگوار ممنونم 💐💐💐 | |
|
سپاس خانم رحیم زاده گرامی 🌸🌸🌸🌸 | |
|
خانم بهرامچی عزیز اجاق دلتون گرم 💐💐💐 | |
|
شما زیبا نگاهید مهربانم 💐💐 | |
|
خانم یوسفی عزیز سپاسگذار لطف شما هستم عزیزم 💐💐💐💐💐 | |
|
سپاس از همراهیتون جناب علیزاده پاینده باشید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چنــــــــــــــــــــگ میزند
مــــــــــــــــــــاه رنگ پریده و
هراسان
ازدور نمایان میشود
درودبرشما بانوی عزیزم
به جمع ماخوش آمدید