سه شنبه ۶ آذر
مهتاب سو سو می زند در این حوالی ها شعری از وحید سلیمی بنی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۸ شماره ثبت ۷۹۶۳۶
بازدید : ۴۳۹ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب وحید سلیمی بنی
|
در کشور زندانیان در بند مالی ها
نقال پیری می سراید با موالی ها
درویش هو هو می زند در کوچه باغ شب
با آهوان تشنه تر از خشکسالی ها
گرگان زیرک در لباس میش می خندند
هق هق کنان بر منبر حالی به حالی ها
مادر به نعش کودکی لبخند می ریزد
از سرصدای پوکه ی قنداق خالی ها
آن مردمک بر پیکری خاموش و بی حرکت
لبخند دارد می زند بر بی خیالی ها
سیل خروشان از گره هایی پر از خفت
آتش گرفته نیمه شب بر دار قالی ها
از چشمه ی خشکیده، نعشی آب می نوشد
مهتاب سو سو می زند در این حوالی ها
می می فروشد روضه خوانی گوشه ی مسجد
حالم گرفته از سرود خایه مالی ها
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب بانو عجم عزیز سپاسگزارم از حضورتان زنده باشید و خوش و خرم | |
|
عرض ادب دوست عزیزم جناب فریاد حرکت بی حرکت چاره ای نیست راستی گلیم های اتاق چرا بی حرکتند؟ خیلی چاکریم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دروداستادبزرگوارم
بسیارزیباوبجا
حرف حساب جواب نداره