سه شنبه ۲۹ آبان
تنها بیا شعری از شهرام مودب
از دفتر صاع نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۵۴ شماره ثبت ۷۹۴۷۵
بازدید : ۸۳۲ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب شهرام مودب
|
دنیا ترازویش به هم خورده
یک کفّه سکه، کفّ دیگر جان
دیگر کج و معوج شده حتی
شاغول ترین شاهینِ این دیوان
رفتم بخاکم پشتِ دنیا را
با عقده ی دیرینه ای از درد
تختی ترین بودم ولی او با
داور تبانی کرد و خاکم کرد
خاکِ زمین، مصری شده بی نیل
این خشکسالی هفت ها سال است
پایان نمی یابد مگر ما را
یک یوسفِ دیگر بگیرد دست
حتی شده بی سیصد و اَندی
یا بی مسیح و خضر و بی الیاس
هر لحظه و هر طور می خواهی
تنها بیا با یاس یا بی یاس
شاعر: شهرام مؤدب
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ارادت، لطفتون مزید گرامی، درودتان | |
|
درودها، برقرار باشید | |
|
زنده باشید بانو قارلقی گرانمایه، درودتان | |
|
ممنون از همراهی گرمتون جناب زارع عزیز، برفراز بمانید | |
|
سپاس از توجهتون گرانقدر، درودها | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سرودبسیا رعالی وتاثیر گذاری
مانندهمیشه بود
احسنت