جمعه ۲ آذر
عاقل مگه کور است؟ شعری از نادر ملایی
از دفتر دوبیتی و رباعی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ ۱۱:۵۲ شماره ثبت ۷۹۱۴
بازدید : ۱۰۴۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب نادر ملایی
|
امروزه اگر روی زمین پرشر و شور است
|
عاقل مگه کور است؟
|
بیداد و ستم ظلم و سراسر همه زور است
|
عاقل مگه کور است؟
|
از دولت آن مردم ظالم تو مجوی عیب
|
که آن نآمده از غیب !
|
این عاقبت سکوت افراد غیور است
|
عاقل مگه کور است؟
|
*******************************
دزموند توتو می گوید
اگر در بی عدالتی ها بی طرف هستید بدانید طرف ستمگر را گرفته اید.
*******************************
|
این هم یک دوبیتی در همین راستا |
گر ببینی جان من ظلم و ستم را در زمین
|
گر که با آسودگی دستت گذاری بر جبین
|
میشوی همراه آن جبار پست زور گو
|
بل شریک ظلمی و ایمان نداری در یقین
|
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.