جمعه ۲۵ آبان
خطوط فکستنی شعری از آرمان قادری
از دفتر تقاص نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۰۱:۰۲ شماره ثبت ۷۸۸۱۸
بازدید : ۳۸۴ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب آرمان قادری
|
سوژه دگر
برای خودکار به دست گرفتن
و سر و کله زدن با درد را ندارم
روی هر دردی که دستم را میگذارم
چند خطی را لااقل
به بهانه عشق
روی کاغذ
جوهر پاشیدهام
در این آشفتگی کلمات
کلمه هارا زیاد پشت هم پرت کردهام
بعداز این آدمک ها
مدتی است
عاشق نوشتن شده ام
انگار تلافی تریلی درد هایی است که کشیدم و...
کشیدم و کشش برایم نماند و بریدم...
بریدنم را
هنوز دارم به یاد
بی صداست
به مانند نگاشتن این خطوط فکستنی
که دگر ضمیر دوم شخص مفرد لعنتی را ندارند
خودم که هیچ
نوشتن هایم به تو....
تو..!
اشاره که میکنند نفسم حبس
و وجودم از وجود داشتن خجالت میکشد!
و به ته رسیدن این خط هم دگر
برایم محال میشود...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود