بهترین بانوی عالم
بهترین بانوی عالم فاطمه ست
حامی حق فاطمه ست
حامی سِیر رسالت فاطمه ست
حامی سِیر امامت فاطمه ست
آن بهشت که میستایندش ، نمادش فاطمه ست
فاطمه دلبند وجانِ احمد ست
فاطمه عزیزترینِ کس در نگاه احمد ست
فاطمه عزیزترینِ عالمست
فاطمه دردانه ی انگشتریه عالمست
فاطمه زخمیه ظلمست ، اندرون این جهان
فاطمه از کل رؤیای جهان هم برترست ، در دو جهان
فاطمه راهیگر یک سرنوشت است تا ابد ، در آن جهان
کوثر اوست ، معصومه و صدیقه اوست
طیبه و طاهره ، سید النساء عالم ، هم ... هم اوست
مرضیه و راضیه ی فجرقرآن هم ، هم اوست
نفس مطمئنه اوست. انسان کامل هم ، هم اوست
در هجوم جهل به خانه ش ، در میان شعله ی کین و حسد
او مدافع بود ولی الله اعظم را که اینک بسته بودندش، همان والا اسد
در دو ماه ونیم عمر پر ز خیرش ، او پس از کوچ پدر ،
او فقط خونِ جگر خورد از برای دین حق ، آئین والای اسد
درهجوم سیل دنیا ، که به ضربش درب دین را می شکست ،
اولین فرزند خود را داد در راه خدا ، در کنارش پهلوی عالم به آن ضربه شکست
فاطمه ، بالاترین شیعه ، از بهرعلیست
فاطمه ، اول شهید راه زیبای ولیست
فاطمه در لحظه لحظه زندگیش ،
دانه دانه امر حق را روی چشمانش گذاشت
ذره ذره عمرخود را او برای حق گذاشت
واژه واژه حرف و فکر وذکرخود را او برای دین مولایش گذاشت
اینچنین است بهتر ازخانم ، زهرا نیست هیچگاه تا ابد
اینچنین است که جهان، هیچگاه بمانندش نبیند تا ابد
بهمن بیدقی 98/8/9
بسیار زیبا و شورانگیز بود
در وصف در دانه نبی گرامی اسلام(ص)
یا فاطمه من عقده دل وا نکردم
گشتم ولی قبر تورا پیدا نکردم