جمعه ۲۵ آبان
درد عشق... شعری از محمد خسروی فرد
از دفتر مهر نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۱:۱۷ شماره ثبت ۷۸۶۵۳
بازدید : ۶۷۲ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب محمد خسروی فرد
|
درگیر چشمان تو بودم من
اما تو دردم را نفهمیدی
آخر چگونه زنده باشم من
آخر بگو تو با چه امیدی
...
درد بزرگی بود تنهایی
امروز خود را بی تو سر کردم
هر روز من بی تو همین بوده
بی تو پر از تنهایی و دردم
...
تو در کنارم باشی و این جا
دنیای خود را با تو می سازم
با من نباشی تا ته دنیا
تنها در این اجبار می بازم
...
با یاد تو همواره خوشحالم
نیرو از این تکرار می گیرم
بی تو اگر صد سال باشم من
هر روز آن صد بار می میرم
......
گهواره مهر_زادگاه خرد
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد عالی قدر جناب استکی مهر نگاهتان را سپاس قدردان حضور ارزشمندتان هستم | |
|
درود شاعر گرامی بانو شعله سپاس از حضور پر مهرتان پاینده باشید | |
|
سلام و سپاس شاعر گرامی جناب مقدم خوش آمدید پاینده باشید | |
|
درود شاعر گرامی خوش آمدید سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب جناب دهنوی گران قدر سپاس از نگاه کریمانه و زیبای شما | |
|
درود شاعر گرامی جناب ایرانمنش مهر نگاهتان را سپاس پاینده باشید | |
|
درود و سپاس شاعر گرامی خوش آمدید پیروز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.