جمعه ۲ آذر
عقیق یمنی شعری از سید رضا هاشمی سره
از دفتر حالِ بعید نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷ شماره ثبت ۷۸۲۲۶
بازدید : ۹۷۱ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر سید رضا هاشمی سره
آخرین اشعار ناب سید رضا هاشمی سره
|
خونِ جگرِ سنگ عقیق یمنی شد
من خون جگر خوردم و قلبم حسنی شد
دندانه ی هر شانه که در موی تو افتاد
تعبیر به دندان اویس قرنی شد
بر کفر بشر بودن تو سایه ی شک بود
گفتیم خداوندی و باور شدنی شد
بر سفره ی لبخند تو خوبان فقرایند
بیچاره پس آن مرد گدایی که غنی شد
از تلخی ایام به تنگ آمده بودیم
گفتیم : حسن ، مایه ی شیرین دهنی شد
سید رضا هاشمی " سره "
|
نقدها و نظرات
|
درودها و عرض ادب خرسندم که پسند افتاد | |
|
بیکران درود گرانمهر | |
|
سلام و ادب برقرار باشید عزیز | |
|
درود بی نهایت و سپاس بی غایت خرسندم که پسند افتاد با آرزوی بهترین ها | |
|
سلام متواتر متواصل بیکران سپاس از مهربانی و توضیحاتتون با آرزوی بهترین ها | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیبابود