بامن بمـــــان
،
در این زمان واپسین با من بمان ای نازنین
چشم مرا سیـــــراب کن با خنده های آتشین
آتش بزن بر هستیم سیراب کن از مستیم
بنشین تماشا کن مـــــرا دیوانگی هایم ببین
باغ وگلستانم تویی روحـــم تویی ، جانم تویی
پیدا و پنهـــانم تویی ، ای مهربان ای نازنین
رنگین تراز باغ و چمن نیلوفری و نسترن
بالاتری از وصف من ای از همه زیباترین
بر خیز و برخیزانیم بنشین و تا بنشانیم
گاهی برقصان و گهی بنواز به آواز حزین
خواهم اگر بینم تو را ، صد دیده میباید مرا
ای گلشن بی انتهـــا ، بازآی درچشمم نشین
آرامتر از بوی گل شیرینتر از طعم عسل
عطرتن سکرآورت گردیده باجانم عجین
چشمی به دریادارم و چشمی به صحرا دوخته
میجویمت میبویمت در آسمان و در زمین
سوزطربخیزم ببین از عشق لبریزم ببین
هرچندپاییزم بیا از من گل رنگین بچین
صحرا و طــوفان بلا دریا به دریا موجهـا
باآه واشکم سرشود روزو شب من اینچنین
داغ تودردل دارم ودردت به جان آمیختـــه
درسینه سوزم ریخته ، گفتم بدانی و ....... همین !
مسعود م
به به
درودبرشما
بسبارزیبابود
بخصوص این بیتش خیلی دلنشین بود
چشمی به دریادارم و چشمی به صحرا دوخته
میجویمت میبویمت در آسمان و در زمین
زیباشروع کردیدوزیباهم. به پایان بردید
موفق باشید