جمعه ۲ آذر
شاعری بی نام ( زلال عروضی قافیه دار پیوسته ) شعری از بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
از دفتر خیالی زلال نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ ۲۲:۳۱ شماره ثبت ۷۸۲۱
بازدید : ۹۱۴ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
آخرین اشعار ناب بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
می فشارد درد
عاقبت دق می کند این مرد
بی گمان پایان فصلی اینچنین غمبار
برگ هایم زرد اندر زرد
می شوم دلسرد
می برد از یاد
حرف های نا تمامم باد
لحظه هایم رنگ می بازند در پاییز
روی دستت می زنم فریاد
با توام ای باد
لحظه ای آرام
تلخ شدشیرین شبم درکام
خسته ام از اینهمه تکرار پی در پی
فاعلاتن فاعلن ایهام
شاعری بی نام
بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
شهرکرد 23 / 1 / 1391
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.