جمعه ۲۵ آبان
به نام خدا شعری از فروغ فرشیدفر
از دفتر زندگی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ۰۰:۳۹ شماره ثبت ۷۸۱۳۱
بازدید : ۷۰۶ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب فروغ فرشیدفر
|
به نام خدای سپید وسیاه
خدای شب وروز ، خورشیدوماه
خدای فقیر وغنی ، زیبا وزشت
خدای ضعیف وقوی ، ازهرسرشت
خدای توانای روزی رسان
خداوند یکتای آرام جان
خدایی که در دل نشانَد امید
خدایی که هیچکس اورا ندید
همان مهربان یاور بی بدیل
همان بی نشان داور پردلیل
به نامت شود روز، روشن ز نور
به نامت شود شب، سیاه وصبور
خدایا تو بر هرعمل ناظری
خدایا تو بخشنده وقادری
به دلها تو بخشی قرار و امید
توشب رارسانی به روز سپید
نباشی ندارم امیدی به دل
نباشی نشینم چوکِشتی به گِل
❣❣❣
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و تشکر فراوان از حسن نظر شما وصدالبته ازدعای دلنشین شما. خدا یاور ونگهدارتون باشه🥀🥀 | |
|
درود بر شما و سپاس ازحسن نظرتون | |
|
سلام جناب فلاحی سپاسگزار شماهستم.⚘⚘⚘⚘ | |
|
درود برنگاه گرم و امیدبخش شما.ممنونم⚘⚘ | |
|
ارادتمند و سپاسگزار شما هستم استاد.⚘⚘⚘ | |
|
سپاسگزارم از لطف شما جناب تنهایی...⚘⚘⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و دلنشین بود