جمعه ۲۵ آبان
تنهایی شعری از سعید فلاحی
از دفتر ترانه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۴۷ شماره ثبت ۷۷۹۸۱
بازدید : ۵۰۹ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
تنهایی
یه دریای آبی تو چشمای توست
که هفت دریا رو پس میزنه
تو بی من به غم میرسی
قدمات نفس نفس میزنه
تو ای همخواب پروانه ها
که از خواب گل رویا تری
میدونی تنهایی چه زجرآوره؟!
تو شهد عاشقی رو چند میخری؟!
من بی تو فردام پر مخاطره س
میترسم از جایی نداره تو رو
نزار جهانم بی رنگ بشه
تنهایی بده، تو تنها نرو
و اینجا رنگ خون داره هر غروب
مثه رنگ سرخ رژ رو لبات
همه تن گوشم تا بشنوم
دوست دارم ها از صدات
بغل می کنم تنها عکستو
ی وقتایی که دلتنگ میشم
تو دریایی آرزوهای منی
ساحلت میشم که بیای به پیشم
سعید فلاحی (زانا کوردستانی)
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و ادب جناب سخایی چشم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا سرودید
مرحبا