نگاه کن به من
گریه هام شده انبار
نگاه کن به من
فقط این یه بار
میدونه دل من
ازت گذشته اینبار
دیگه عشق من
خداحافظ اینبار ، خداحافظ اینبار
اینکه میبینی سهم منه
شده دستکاری دست همه
من گذشتم از اون
حالا دوره از منه
دیگه نمیشم بازی همه
فقط بود عشقم اون ، فقط بود عشقم اون
اینکه میبینی سهم منه
شده دستکاری دست همه
من گذشتم از اون
حالا دوره از منه
دیگه نمیشم بازی همه
فقط بود عشقم اون ، فقط بود عشقم اون
منکه دوست داشتم
به پای تو سوختم
میدونی که عشقم
بدون تو باختم
نفسم ازت گذشتم
میدونی ازت دلگیرم
ولی باز گذشت
این دل دلگیرم ، این دل دلگیرم
اینکه میبینی سهم منه
شده دستکاری دست همه
من گذشتم از اون
حالا دوره از منه
دیگه نمیشم بازی همه
فقط بود عشقم اون ، فقط بود عشقم اون
اینکه میبینی سهم منه
شده دستکاری دست همه
من گذشتم از اون
حالا دوره از منه
دیگه نمیشم بازی همه
فقط بود عشقم اون ، فقط بود عشقم اون
شعر ( گذشتم از اون ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.