دوشنبه ۵ آذر
مقتدای قلب ها شعری از ملیکا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۷ شماره ثبت ۷۷۸۹۶
بازدید : ۳۴۷ | نظرات : ۲۱
|
|
یا علی جان مقتدای قلب ها، عشق همه
صحن چشمان ترت کعبه ی آمال همه
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
آفتاب نظرت در دل ما می تابد
ابر لطف و کرمت شامل احوال همه
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
یا علی جان مرغ دل پر می زند سوی نجف
تا رساند نغمه ها بر گوش جان های همه
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
نغمه های دلنواز رحمت و اُنس و یقین
نغمه های آسمانی بر دل و روح همه
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
یا علی جان اهل راه آسمان فهمیده اند
تو یی آن بهانه ی پنجره ی باز همه
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
همچو خورشید فروزانی پراز مهر وامید
کاش بتابد تا ابد نور تو در جان همه
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
☘️☘️عذرا شعبان زاده☘️☘(ملیکا)
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم | |
|
سلام مرسی به شما | |
|
مرسی | |
|
سلام ممنونم از حسن نظرتون | |
|
درود بر شما بسیار سپاسگزارم | |
|
سلام ممنون و متشکر | |
|
دست حق همراهتان ممنونم از شما دوست عزیز | |
|
سلام بر شما 🌼 ممنونم از لطفتون🌼 سلامت باشید🌼 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما بانوی عزیزم
به جمع ماخوش آمدید