چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر آریا بهزادی نژاد(آریامهر)
آخرین اشعار ناب آریا بهزادی نژاد(آریامهر)
|
فصل پایانی
قصه ی ما هم به فصل تلخ پایانی رسید
عشق سخت آمد، ولیکن رفتنش آنی رسید
همچو مهمان دلت بودم درین اندک زمان
تلخو شیرین امشبم پایان مهمانی رسید
حبس در زندان، و زندانبان تو بودی عاقبت
حکم بر آزادی از این حبس زندانی رسید
من که بی شک عاشقت بودم تو آگاهی ولی
شک چو کردی، کار تا اینجا که میدانی رسید
سهم من عشقی گران بودو خریدارش شدم
تا طلب کردم همان را، فصل ارزانی رسید
ماندنی بی ناز میماند نمیخواهد دلیل
پس سخن از مشکلات عشق پنهانی رسید
شعرها هردم ز احساسم سرودم بس نبود
فصل پایان با همین شعری که میخوانی رسید
آریا بهزادی نژاد
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بانو | |
|
سپاس بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.