شنبه ۳ آذر
عابر تنها شعری از برین بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۰۲:۲۹ شماره ثبت ۷۷۸۰۰
بازدید : ۴۹۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب برین بهار
|
عابر تنهای شهرم بی هدف بی همسفر
می روم در راه بی پایان باورهای خویش
گاه پندارم تو را هم به غلط می خواستم
بار می بندم رها شم از غم و آلام بیش
هیچ کس یافت نشد بی ادعا عاشق شود
قحطی عشق شدو همقدمانی هم کیش
خسته ام از اعتباری که به ناکس دادم
ظاهراُ بودی مرا نوش و زدی خصمانه نیش
باورم نیست دگرباره تو و قول و قرارت با من
می روم ، وامانده از رنگ و ریا و تشویش
|
نقدها و نظرات
|
درود به شما و سپاس بسیار از حسن نظرتان.🙏🙏🙏 | |
|
درود به شما شاعر گرانقدر بسیار سپاسگزارم از تقدیمی زیباتان🙏🙏🙏 | |
|
درود و سپاس فراون ممنونم از راهنمایی و نظرتان🙏🙏🙏 | |
|
سلام به شما هنرمند گرامی بسیار ممنونم از لطف و توجه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود