چهارشنبه ۳۰ آبان
کاری کلماتور:زنبور های عسل-شعبده بازان- مصلوب-فرزندان آدم شعری از مدینه ولی زاده جوشقان
از دفتر راز زمین نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۱ ۲۳:۳۵ شماره ثبت ۷۷۶۶
بازدید : ۱۱۲۲ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر مدینه ولی زاده جوشقان
آخرین اشعار ناب مدینه ولی زاده جوشقان
|
روزی که زنبور های عسل
دموکراسی را تجربه می کردند
نیش های شیرینی می زدند
و می مردند
7/1/91
سر انجام
می ترکند
شعبده بازانی که
سیاست می خورند
17/1/91
تمام قرن ها مصلوب اند
تاوقتی که جنگ ...
آزاد است !
7/2/91
چه بالیدن با شکوهی......!
عجب پیشرفتی...!
فرزندان آدم
دیگر بیل به روی هم نمی کشند
به آسمانها می روند
وبمب به روی هم می بارند!!
مدینه ولی زاده جوشقان 7/2/91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.