درودها!
ا🌷⚘🌷⚘ا
تقدیم به استاد "سید فکری احمدی زاده"
ا🌾🌸🌻🌾🌸🌻🌾🌸🌻ا
س) سیّدِ اهلِ معرفت، شاهِ سرای شعرِ ناب
ی) یک نفر است، "احمدی"، عطرِ هوای شعرِ ناب
د) دفترِ عشق دستِ او، بادهء ناب مستِ او
ف) فصلِ بهار می دمد با دمِ نایِ شعرِ ناب
ک) کلکِ ازل پر شده از، نقشِ ترانه و غزل
ر) رقصِ قلم نوشته شد، تا که به پای شعرِ ناب
ی) یاسِ سپید و رازقی، نکهتشان تمام هست
ا) از اثرِ رایحهء، روح فزای شعرِ ناب
ح) حرف به حرفِ شعرِ من، واژه به واژه های آن
م) من که بر این عقیده ام، نیست جدای شعرِ ناب
د) دامنِ شوق پر کنم، از گلِ باغِ "سیّد" و
ی) یاد کنم باز هم از، لطف و صفای شعرِ ناب
ز) زیورِ جان است ادب، پس به کمالِ آن بکوش
ا) از تهِ دل شعر بگو، گاه برای شعرِ ناب
د) در دلم افتاده که با، این همه، یک خانهء امن
ه) هست برای شاعران، صحن و سرای شعرِ ناب🙏🙏🙏
#محمدعلي_سليماني_مقدم
🌷⚘🌷⚘🌷⚘🌷⚘🌷⚘🌷
واژه کم می آید، برای قدردانی از کسی که محیطی پویا و معطر به نکهت خوشِ شعر و ادبِ فاخر ایران عزیز را فراهم کرده و سال هاست گنجینهء نابِ "شعرِ ناب" را به جهانیان ارایه کرده است.
به سهم خودم از استاد فرهیخته، جناب "سید فکری احمدی زاده" سپاس گزاری می کنم و سلامتی و بهروزی ایشان و اعتلای "شعر ناب" را آرزو مندم.
اگر حضورم کم رنگ است، به بزرگواری خود ببخشایید که کسالت و دشواری های روزگار ناسازگار، اجازهء حضور بیشترم را نمی دهد.
اما یقین بدانید که تا آخر عمر، مدیون "شعر ناب" و دوستان فرهیخته ای که افتخار شاگردیشان را داشته ام، خواهم بود.
که "دستم را گرفتند و پا به پایم بردند" تا بتوانم بسرایم.
ا🌻🌷🌻🌷🌻ا