سلام :
بگذار تا ببوسمت ای نوشخند صبح
بگذار تا بنوشمت ای چشمه شراب
بیمار خندههای توام،
بیشتر بخند
خورشید آرزوی منی، گرم تر بتاب
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــ فریدون مشیری
سپاس جناب مزینانی عزیز
باور میکنید شما تنها شاعری هستید که به این مورد اشاره فرمودید
آآآآآآآه............
سیمای مسیحایی اندوه تو، ای عشق
در غربت این مهلکه فریاد رسم بود
لب بسته و پر سوخته، از کوی تو رفتم
رفتم، به خدا گر هوسم بود، بسم بود
زیبا سرودید
مهرماهتان گرم از مهرِ محبّت!