جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی ( سپیدار )
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی ( سپیدار )
|
__________________________
من دَربِدَرِ گیسِ هویدا شده یِ نرگسِ مستم
در گوشه یِ آن شهرِ پریشانیِ تو، من نَشِکستم؟
آن شب که بِدیدم رُخِ مهتابِ تو از کوچه یِ بُن بَست:
بر حلقه یِ گیسویِ سیاهَت،«گُلِ من»،چنگ نَبَستَم؟
______________________________
شعر_ عیسی نصراللهی
|
نقدها و نظرات
|
سلام
هویداست که شعر را میسازد ، اصلا اگر موی پریشان و آشفته اش را نمیدیدم که سروده خلق نمیشد. هویدا، اصل و رکن و ناموس ِ این شعر است.
من دربدرِ گیسِ «هویدا» شده یِ نرگسِ مستم
دوم: نوشته ای کسره های پی در پی .... عارضم که همین کسره های پی در پی ( عشق اند ) ، هارمونی اند، زندگی اند کمی بدون آنها رو تصور کن( این دیگر شعر نمیشود)
چون روی صفحه درخواست نقد نداشته ام ( جاهائی خودم شعر عزیزان رو نقد میکنم ولی وقتی میبینم که تیک نقد ندارد، اول در خصوصی از ایشان کسب تکلیف میکنم). بر اساس قانونِ حقِ مالکیت معنوی و فکری ِ ...
گیسِ مخملِ نرگسِ مستم ؟؟؟؟؟!!!!!!! آنوقت با چه رویی واژه یِ مخمل رو بیارم اینجا واژه یِ مخمل در کجای دامنه ی واژگانِ سرایشات پارسی قرار میگیرد؟
مابقی انتقاد رو نخوندم .... ببخشید موفق باشی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود