جمعه ۲ آذر
بانو شعری از منصوره رفیع زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ۰۹:۱۷ شماره ثبت ۷۶۹۱۷
بازدید : ۶۱۸ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر منصوره رفیع زاده
آخرین اشعار ناب منصوره رفیع زاده
|
گاهی نگاهت میکشد صدها پرستو را
گاهی نگاهت میکند ساکت هیاهو را
بانو دو چشمانت فقط تیری به قلبم زد...
یاران ببندید گاه گاهی چشم بانو را
زیباییت حدی ندارد، خوب و شیرین است
جانا بنازم آن جمال و چشم و گیسو را
#منصوره_رفیع زاده
|
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب متشکرم. ممنون از نظرتون. محتاجیم به دعا | |
|
درود سپاس فراوان | |
|
با تشکر | |
|
سپاس | |
|
نظر لطف شماست. چشم حتما ادامش میدم. ممنونم از پیشنهادتون | |
|
سپاس فراوانننننن پیروز باشید | |
|
سپاس جناب | |
|
زیبایی در نگاه شماست ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
بیتی مانده تا غزل
تاسوعای حسینی تسلیت التماس دعای فراوان