جمعه ۲ آذر
زنده نبودم شعری از کاوه گرشاسبی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸ شماره ثبت ۷۶۸۳۲
بازدید : ۳۸۲ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب کاوه گرشاسبی
|
قبل تو ، خانه ی زیبای دلم ویران بود
مرغ اندیشه و آرامش من حیران بود
در دلم مرثیه ی غصّه و دلگیران بود
به خدا قبل تو من زنده نبودم جانا
آن زمان مِهر ، در اندیشه ی دل جای نداشت
آن زمان حوصله در سینه ی دل جای نداشت
آن زمان عشق در آیینه ی دل جای نداشت
به خدا قبل تو من زنده نبودم جانا
جانا همه دوران به جهالت طی شد
همه ایام جوانی به بطالت طی شد
در نبودت همه برعکس عدالت طی شد
به خدا قبل تو من زنده نبودم جانا
|
نقدها و نظرات
|
ممنون استاد | |
|
سپاس | |
|
ممنون از پیشنهادتون سعی میکنم ادامه بدم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است