جمعه ۲ آذر
آرامتر از من باش شعری از نیهاد زمان
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ۱۵:۵۸ شماره ثبت ۷۶۸۱۳
بازدید : ۴۸۶ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب نیهاد زمان
|
میتوانستم بنویسم!! ..
میتوانستم بلند ،با فریاد بنویسم ....
میتوانستم آنقدر بلند بنویسم که بند بند زمین از هم بگسلد
...یا آنکه رعشه بر اندام زمان بیوفتد ...
باور نمیکنی؟؟ !!
به بغضهای گره خورده ی گلویم قسم ...
میتوانستم دردها را در لابه لای واژه ها چنان بپیچم
که سنگترین قلبها را حرف به حرف بلرزاند و بشکافد ....
اما ...
من سکوت کردم ...عمیق ....بی صداتر از برکه ای آرام ....
اینجا به دردهایی که از عصب شان دور است میخندند ...
آرامتر از من باش ...
وقتِ رفتن است
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد عزیز | |
|
ممنون از خوندن اشعارتون لذت بردم ،موفق باشید ،دوست و گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده بسیار زیبا و دلنشین بود
خیالانگیز
دستمریزاد