جمعه ۲ آذر
برو شعری از منصوره رفیع زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ۱۲:۵۴ شماره ثبت ۷۶۸۰۹
بازدید : ۱۰۳۳ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر منصوره رفیع زاده
آخرین اشعار ناب منصوره رفیع زاده
|
امدی دیوانه را دیوانه تر کردی،برو
عالمی را از درونم با خبر کردی،برو
گفته بودی تا ابد در پیش چشمان توام...
عاقبت از چشم رنگینم حذر کرد،برو
یاد تو از سینه ام بیرون نمی آید ولی...
عشق را هم بار دیگر بی اثر کردی،برو
#منصوره_رفیع زاده
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما. زیبایی در نگاه شماست.ممنونم | |
|
درود.متشکرم | |
|
درود. سپاس گزارم. نظر لطف شماست جناب | |
|
از لطف بیکران شما سپاس گزارم. | |
|
سپااااس فراوان زیبایی در نگاه شماست | |
|
اختیار دارید. ممنونممممممم انشالله شما هم همیشه پاینده و موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود