پنجشنبه ۱۷ آبان
مولای جان شعری از واله مختاری
از دفتر غزلهای شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ ۱۳:۴۸ شماره ثبت ۷۶۷۸۶
بازدید : ۵۳۲ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب واله مختاری
|
تو می آیی و دل وا می شود ،آری
و با تو عشق معنا می شود ،آری
کویر خشک دل از بارش لطفت
سراسر سبز و زیبا می شود ،آری
برای دیدن رویت مه تابان
دلم غرق تمنا می شود ،آری
و می دانم برای نور چشمانم
چراغی چون تو پیدا می شود،آری
قدم بگذار بر چشمان من مولا
و با تو چشم بینا می شود ،آری
#واله_مختاری
#اللهم عجل لولیک الفرج
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس وعرض ارادت ممنونم از همراهی و لطف شما🌷🌷 | |
|
سلام و عرض ادب ممنونم از لطف و نگاه شما سلامت باشید🌺🌺 | |
|
قشنگ نگاه شماست جناب والیزاده سپاس از لطفتون🙏🌷🌺 | |
|
سپاس جناب شفیق ممنونم که خوندید🌷🌺🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست