جمعه ۲ آذر
سه رباعی شعری از علی روح افزا
از دفتر دفتر رباعی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۸ ۰۱:۰۴ شماره ثبت ۷۶۶۶۱
بازدید : ۷۶۳ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب علی روح افزا
|
می آمد و گاه گاه لبهایم را
در زیر نگاهِ ماه لبهایم را
می خواست که از عشق بگوید ، اما
بوسید به اشتباه لبهایم را
****
او آمده تا که باز لبهایم را
با عشوه گری و ناز لبهایم را
هر بار که قهر میکند ، می بوسد
با حالت اعتراض لبهایم را
****
مانندِ گذشته کاش لبهایم را
می آمد و هی یواش لبهایم را
انگار که داشت قبض روحم میکرد
هر دفعه که با لباش لبهایم را
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سرکارخانم حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
شاعر گرانقدر
از حضور و ابراز لطف شما بینهایت ممنونم
پاینده باشید به مهر ............. | |
|
جناب استکی (چشمه)
شاعر و استاد ارجمند
از نگاه زیبای شما ممنونم مهربان
در پناه حق .......... | |
|
سلام بر مهربان استاد عزیز
جناب انصاری دزفولی گرانقدر
سپاسگزار و قدردان حضور و ابراز لطف شما شاعر بزرگوار هستم
پاینده مانید ......... | |
|
درود بر شما استاد منوچهری (بیدل) گرانقدر
ممنون از لطف شما
پاینده باشید مهربان........ | |
|
جناب طهماسبی (شوکران) شاعر والامقام
از حضورتان بینهایت سپاسگزارم
پاینده باشید مهر ........ | |
|
درود بر شما جناب میناآباد (مسعودم)
از حضور و شعر زیبایتان بینهایت ممنونم
پاینده باشید در پناه حق ......... | |
|
درود بر شما جناب رضا سلطان
دوست و برادر شاعرم
نظر لطف شماست مهربان
از حضور و لطف شما بینهایت ممنونم
بنده هم امیدوارم دعای شما مستجاب بشه
پاینده باشید..... | |
|
درود بر شما جناب مسعود شفیق
شاعر گرانقدر
از لطف شما بینهایت سپاسگزارم
پاینده باشید به مهر .......... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانههایتان زیباست
مانا باشید به مهر