جمعه ۲ آذر
سپیده گاه خاموش شعری از سیدعلی اصغر موسوی
از دفتر حریر تغزل نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ۱۷:۲۷ شماره ثبت ۷۶۶۴
بازدید : ۹۶۵ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر سیدعلی اصغر موسوی
آخرین اشعار ناب سیدعلی اصغر موسوی
|
سپیده گاه خاموش
***
شمعی به یاد تو
درسپیده گاه خاموش دشت
شمعی به یاد تو
که نخستین سپیده ی بی تو
بسی دردناک شد!
و حضور آوار ها
آخرین فریادت را در گلو شکستند.
**
شعمی به یاد تو
کنار آیینه و اشک:
آیینه ای، که غبارش را زدودن نتوان!
و اشکی که پژواکش را پایانی نیست....
چه زیبا خفتی،
چه زیبا!
در آغوش پرندین فرشته ها:
دختر زیبای دشت!
پسر رعنای کوه !
***
خوشا
خوشا طلوع نامت
در سپیده هایی دیگر!
و خوشا
خوشا حضور یادت
در فرداهایی از این بهتر!
***
قم-1383
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.