پنجشنبه ۱ آذر
غلامی آستان اهل بیت شعری از محمدبابامحمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ۱۸:۴۹ شماره ثبت ۷۶۵۶۹
بازدید : ۴۲۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب محمدبابامحمدی
|
ای دوست در این دایرهٔ عشق کجائے
گر خاک ره دوست نگــردی به فنائے
تا فاطمه امـــضا نکند دعوت ما را
هرگز نتوانی قدمی خـــــرج نمائے
ایکاش که ما را به لیاقت بنویســد
بر لوح دل من و شـــما کرببلائــے
ای آنکه در این ره بشما لطف رسیده
صد شُکر کن از منصب زیبای گـدائے
من ذاکــــر اربابم و خاک ره زهـــرا
ایکاش شـــــوم در ره معشوق فدائے
با آنکه ســـیه رویم و ناچیزم و پستم
من مطمئنم لحظهٔ مرگــم تو مـــیائے
امید وصــــال پســــــر فاطمه دارم
ای مهــــدی زهرا تو کجائے تو کجائے
محمدبابامحمدی (عبدالمهدی )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.