سه شنبه ۶ آذر
می خندیم شعری از وحید سلیمی بنی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ۰۸:۴۰ شماره ثبت ۷۶۵۳۰
بازدید : ۶۵۸ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب وحید سلیمی بنی
|
بر زنده هامان ندبه می خوانیم
بر باور آدینه می خندیم
سهراب مان جان می دهد اما
با گریه ی تهمینه می خندیم
ما خلق نوبنیاد امروزیم
اندیشه هامان تازگی دارد
لبخند را بر چهره داریم و
در سینه مان با کینه می خندیم
در چهره هامان نور جاری نیست
زنگار از رخسارمان پیداست
ما بی صدا بر جِرم بد رنگ و
تاریک هر آیینه می خندیم
در بند فرداهای دیروزیم
دیروزمان پوچ است و فردا پوچ
دود دل اکنونمان پیداست
با شعله ها در سینه می خندیم
ما وارثان ارث جمشیدیم
بر مرده هامان ندبه می خوانیم
سهراب ها پرپر شدند و ما
با گریه ی تهمینه می خندیم
.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب جناب استکی عزیز سپاس از حضورتان | |
|
شاهرخ خان عزیز دوست خوبم محبت دارید به بنده سپاس دارم از حضورتان | |
|
درود دوست عزيز سپاس از محبت و دقت نظر شما جسارتا قوافي بس محكم و منسجم هستند آدينه،تهمينه،كينه،آيينه و سينه قوافي اين غزل منحصر بفرد هستند | |
|
عرض ادب و احترام استاد استکی بزرگوار البته که قوافی بس محکم و منسجم اند عرض بنده چیز دیگری بود منظور قالب شعر جناب سلیمی بود که البته غزل نیست با احترام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلي سرمست و زيباست
مبين مشكلات جامعه
بهره بردم از تراوش قلمتان