چشمای تو ، منو کرده عاشقت
بردی منو هر جا کشید عشقت
هر کسی بیاد من تو رو میخوام
هر کسی بیاد من تو رو میخوام
بده چپ بده راست
علی مون اینجاست
بده چپ بده راست
نسیمش اینجاست
بده چپ بده راست
علی مون اینجاست
بده چپ بده راست
نسیمش اینجاست
بده چپ بده راست
علی مون اینجاست
بده چپ بده راست
نسیمش اینجاست
بده چپ بده راست
علی مون اینجاست
بده چپ بده راست
نسیمش اینجاست
شعر ( علی مون اینجاست ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.