جمعه ۲ آذر
جهان وعشق شعری از مجید آبسالان
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۵۳ شماره ثبت ۷۶۱۲۸
بازدید : ۷۴۸ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب مجید آبسالان
|
هرکس به جهان عشق رخ یار ندارد
اندر صف عشاق طرف دار ندارد
در فطرت هرکس که نباشد اثر عشق
نقشی است به دیوار و جز اثار ندارد
من عاشق ان دلبر طناز و شهیرم
شهد لب او را گل گلزار ندارد
چشمان ترم از غم هجرش شده کم سو
گویی هم جا شب شدوانوار ندارد
بیچاره دلم مُرد نیامد خبر از او
داند که دلم صاحب و غمخوار ندارد
#مجیدآبسالان
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بزرگوار
متشکرم از نگاه زیبا و پرمهرتون 🌺🍃🌺🍃 | |
|
عرض سلام و ارادت شاعر گرانقدر
ممنون و سپاسگزارم از نگاه همیشه پرمهرتون
دوست زیبا قلمم پایدار باشید 🌺🍃💕🍃🌺 | |
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر
سپاسمند نگاه همیشه زیبا و پرمهرتون هستم
دوست عزیز و بزرگوارم نوش نگاه پرمهرتون 🌺🍃🌺🍃🌺
| |
|
عرض سلام و ارادت شاعره گرانقدر و زیبا قلم سپاسگزارم از نگاه زیبا و پرمهرتون خوشحالم مورد توجه تون قرار گرفته با ارزوی بهترینها برای شما مهربانوی گرامی همیشه شاد و تندرست باشید 🌺🍃🌺🍃🌺🍃 | |
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر سپاسمندم نگاه زیبا و پرمهرتون هستم دوست عزیز و بزرگوارم همیشه پایدار و سر بلند باشید🌺🍃🌺🍃🌺 | |
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر
از توجه و حضور سبزتون متشکرم بزرگوار پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺 | |
|
سلام : ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ......... -------- | |
|
عرض سلام و ارادت شاعر گرانقدر
سپاسگزارم از توجه و حضور سبزتون 🌺🍃🌺🍃 | |
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر
از توجه و حضور سبزتون متشکرم 🌺🍃🌺 | |
|
درود بر شما بزرگوار
ممنونم از توجه و حضور سبزتون 🌺🍃🌺🍃🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و دلنشين بود