جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
آخرین اشعار ناب بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
|
بازی لی لی
دوان بودم سوی کوچه به دنبال عروسک ها
مثه وقتی بزرگی ها فتاده دست کودک ها
دارم از ترس می لرزم آخه شوخی خوبی نیست
شده نقش منم اینجا مثه نقش مترسک ها
دلم از زندگی چائید ، از اون حرفای پشت سر
بپیچم بقچه ای رنگی بشم آغاز لک لک ها
یه سنگی زیر پای من صدا میزد بیا بازی
دلم لغزید و پاهامم تو دست اندازیه شک ها
میون بازی لی لی شمردم زخم و دردامو
یه باری رو دوشم افتاد به سنگینی بختک ها
میخوام مثل سبک بالا از این گرداب راحت شم
نفس هام پر بشه بازم با عطر خوب میخک ها
یه جون دارم اونم میدم برای عزت نفسم
نمیخوام باورم باشه شدم مثل کنیزک ها
کلامم نیک و خلقم نیک و کارم نیک ، مردی کو
آخه چی کَم دارم آیا ، من از شاهین و بابک ها
بتول رجائی علیشاهدانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و مهر سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درود و مهر سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درود و مهر سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درود و مهر سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
سلام دوست عزیز
نیم ساعت میشه دارم میخونم رو نقطه چینات همش میمونم ندیدی آیا صداشو بالا به این مهمی ندیدی آیا پلی بود بین دوتاشون ،واسه ارتباطشون خیلی حساسه حالا چجوری رد شم از این جا پل و شکستی بی خود و بی جا یه دونه آیا ورداشتی زیرش خالی جای دو دونه هجا
| |
|
درود و مهر سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺 ممنونم از شما حتما😊 | |
|
درود و مهر سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺 چشم | |
|
درود و مهر سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺 ممنونم از شما چشم | |
|
درود و مهر سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درود و مهر سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درود و مهر سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺 به روی چشم جایگزین خواهم کرد | |
|
درود و مهر سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درود و مهر سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺همچنین | |
|
درود و مهر سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درود و مهر سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نومید و زیبا بود