جمعه ۲ آذر
دلم تورا میخواهد شعری از مسیحا کیوان(اعتراض)
از دفتر دل نوشته نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۴۱ شماره ثبت ۷۵۸۹
بازدید : ۷۸۰ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر مسیحا کیوان(اعتراض)
آخرین اشعار ناب مسیحا کیوان(اعتراض)
|
تلخی زندگانی با روح من ناسازگاری دارد
دلم یک جا خودم جای دگر دارم
هرچه گویم مثان توف سربالاست
دلم یک جاو خودم جای دگر دارم
دلم با تو بودن را میخواهد
تو فکرت در پی افکار نا مخشوش مردم هست؟
مردمی که از پشت خنجر میزنند
دلم مثال تمام سالهای بلاتکلیفی پرست
دلم خون میگرید
دلم فریاد میخواهد
دلم بیداد میخواهد
دلم تشویشو فغان دارد
بیا باهم سر نهیم فریاد را
بیا باهم بر ستیز باشم با دنیا
تو فقط یک لحظه بگو می خواهی مرا
تا در بند کشم دنیارا
تا قلعه تنهایی را کنم نابود
تا چهار دیوارش زهم پاشد
اه اگر دستان خوب تو حامی دستان من باشد
قلعه سنگین تنهایی چهار دیوارش از هم پاشم
خون چکد از ناخون این دیوارها
جان به لبهای من اورده
جان تورا طلب کرده
از تو یک اشاره کافیست
تا کشم دنیا را به اسارت
تو نمی دانی در من چه فریادیست
که سر دهم از ازادی
دلم تورا می خواهد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.