سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 21 ارديبهشت 1403
    3 ذو القعدة 1445
      Friday 10 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۲۱ ارديبهشت

        کرشمه

        شعری از

        مــــانی سرخابی

        از دفتر اشعار کلاسیک نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ۲۰:۱۱ شماره ثبت ۷۵۵۴
          بازدید : ۱۰۳۸   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مــــانی سرخابی

        در سکوت روزگار و گردش چرخ زمان 

        خود ستایی را فدای گفتگویی کرده ام

        با  همه  نا مهربانان  مهربانی کرده ام

        هر کلاف زندگی را  تار مویی کرده ام

        شب به شب در حسرت مهتاب و ماه

        هر  نگاه روشنی را در پتویی کرده ام

        لذت بخشیدن هر بوسه را بی اختیار

        هم ردیف  ارزنی  بی آبرویی کرده ام

         

         التماس کردم برای لحضه های ماندگار

        گریه های آن شبم را  آشنا از یاد برد

        ماندم و زانو زدم ،او نگاهی کرد و رفت

        باد پاییزی  وزید ،  عاشقی  را  باد برد

         

        آنقدر مانند تو ،  شاد و خندان   آمدند

        شاعری  را در غزل هایم هوایی کرده اند

        دست دوستیها  تکان  خورد  و گذشت

        ساز رفتن کوک شد خود نمایی کرده اند

         

        در  پناه  آرزو ، رنج  دوران  شد   نصیب

        مرغ عشقم پر کشید بی خبر در باد  رفت

        این همه بی خوابی ودرد و سکوت و انتظار

         با  حضور آن رقیب ، نا گهان از یاد رفت

         

        قلب سرخابی به درد عاشقی بیمار شد

        با هزاران وعده ها، تجربه  تکرار  شد

        او که دیگر فرصت چیدن    نداشت

         هر چه او دیوارکرد ، عاقبت آوار شد.

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0