جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
شب آدینه وردان همه دیوانه و مست
همه لبها خموش وهمگان دست به دست
همه بازی گر عشق همه مهتاب رخان
همه آزاده وفرزانه معشوقه پرست
همه بازنده جان و دل دین
همه پروا نه حق وهمه خورشید الست
همگی مست می باده پیمانه عشق
همگی عاشق رند و همه پیمانه پرست
همه دل گشته به خون وهمه چون خم جوشان
همه آوازه عشق همه دل کنده زهست
همه حیران همه گریان همه در ذکر خدا
همه شادان همه خندان همه چون غنچه مست
همه مفتون رخ ساقی وگیسوی بلند
همه در گردن آن ماه مهان دست به دست
همه تنها همه جمع وهمه دوست
همه پیدا همه پنهان همه اوست
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد دهنوی عزیز شما لطف دارید عزیزم ممنونم بی نهایت تشکر | |
|
استاد نصرتخواه ممنونم شما لطف دارید | |
|
استاد انصاری عزیزم شما همیشه محبت دارید | |
|
سلام بانو ارنواز شما همیشه لطف دارید ممنونم شاعر زیبا قلم | |
|
استاد بخارائی سلام وعرض ادب ممنونم شما لطف دارید دوست عزیزم | |
|
استاد علی آبادی شما لطف دارید ممنونم دوست خوبم | |
|
سلام خواهر گلم بانو یوسفی ممنونم شما همیشه لطف داریداز خدا میخوام همیشه خوشبخت باشید آمین | |
|
سلام استادگرامی بهره بردم از شعر ارجمند تان مستدام باشید انشاء الله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دروداستادارجمند