يکشنبه ۴ آذر
رنج زمان شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر فصل اندیشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ ۲۰:۲۴ شماره ثبت ۷۵۳۶۳
بازدید : ۵۳۱ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
دیگر زلیخا زلف زیبایی ندارد
آن خفته ی بیدار، رویایی ندارد
درچاه یوسف سوز دنیا
چشم تجاهل رنگ دریایی ندارد
جان درافق هایم به تب هجران یاران
این سوز دردست و تماشایی ندارد
دررستخیزناله ام کشتی به طوفان
غرق خودم ،اشک شبم جایی ندارد
در ندبه ام عین ریا جاری به دامن
این آتش نی سوز من نایی ندارد
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلام واحترام سپاسگزارم از لطف شما استاد ارجمند | |
|
سلام واحترام سپاسگزارم درود برشما شاعر ارجمند | |
|
سلام واحترام سپاس فراوان از عنایت استاد ارجمند ولطف بی کرانتان | |
|
سلام واحترام براستاد ارجمند جناب ایرانمنش وسپاس فراون لطف بزرگواران را | |
|
باسلام واحترام سپاسگزارم برقرارباشید | |
|
باسلام وعرض ارادت سپاسگزارم استادارجمند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود