جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرابیگم محمدی پور
آخرین اشعار ناب زهرابیگم محمدی پور
|
بغض یعنی شعرهای ناتمام
گریه های خفته در پستوی کام
شعر یعنی دردهای نیمه شب
خاطراتش علت هزیان و تب
عشق یعنی تشنه دنبال سراب
عاشقی مرگ است با تصویر ناب
درد یعنی پی به پی در جستجو
در اتاقم ماندهدته عطری ز او
قلب می کوبد به دیوار قفس
حبس گردیده است در سینه نفس
انفرادی شد همه دنیای من
روح من در انحصار بند تن
شعرهایم شد همه توصیف او
باقی عمرم همه توقیف او
گاه می رقصد غمش در بطن من
گاه آتش میزند بر جان و تن
از ازل بنویسمت یا از عدم
مانده سرگردان به دستانم قلم
کمر همت بستند عشق و آه
تا بگردانند جوانی را تباهبغض یعنی شعرهای ناتمام
گریه های خفته در پستوی کام
شعر یعنی دردهای نیمه شب
خاطراتش علت هزیان و تب
عشق یعنی تشنه دنبال سراب
عاشقی مرگ است با تصویر ناب
درد یعنی پی به پی در جستجو
در اتاقم ماندهدته عطری ز او
قلب می کوبد به دیوار قفس
حبس گردیده است در سینه نفس
انفرادی شد همه دنیای من
روح من در انحصار بند تن
شعرهایم شد همه توصیف او
باقی عمرم همه توقیف او
گاه می رقصد غمش در بطن من
گاه آتش میزند بر جان و تن
از ازل بنویسمت یا از عدم
مانده سرگردان به دستانم قلم
کمر همت بستند عشق و آه
تا بگردانند جوانی را تباه
سختبغض یعنی شعرهای ناتمام
گریه های خفته در پستوی کام
شعر یعنی دردهای نیمه شب
خاطراتش علت هزیان و تب
عشق یعنی تشنه دنبال سراب
عاشقی مرگ است با تصویر ناب
درد یعنی پی به پی در جستجو
در اتاقم ماندهدته عطری ز او
قلب می کوبد به دیوار قفس
حبس گردیده است در سینه نفس
انفرادی شد همه دنیای من
روح من در انحصار بند تن
شعرهایم شد همه توصیف او
باقی عمرم همه توقیف او
گاه می رقصد غمش در بطن من
گاه آتش میزند بر جان و تن
از ازل بنویسمت یا از عدم
مانده سرگردان به دستانم قلم
کمر همت بستند عشق و آه
تا بگردانند جوانی را تباه
سخت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود