سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        آسمان

        شعری از

        آرمان قادری

        از دفتر تقاص نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ۰۳:۵۱ شماره ثبت ۷۵۰۸۲
          بازدید : ۴۵۰   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر آرمان قادری

         
        آسـمان بے چراغ مے شـود
        نبـض آسمـان بیشتر و بیشتـر مے شود
        گویـے دل خدا گرفـتـہ اسـت
        انگـار خدایـم مے گـِریـد
        کمـے بعد ابـرهـا زمیـن گیـر مے شـونـد
        اشـڪ هـای بے کران آسمـانم مے بارد
        مے بارد بـہ روی دریـای تشـنـہ...
        دریـای تشـنـہ پـراز آشوب مے شود
        دیگر خورشید بـہ او نمی تـابـد
        دیگر ستـاره ای بہ او چشمڪ نمے زند
        تنہـا دریـاسـت کـہ مجبور اسـت بارش قطره قطره ، قطره های بـاران را ببیـند
        از خودخواهـے آسمـانم گـِلـہ دارم 
        برای خود دریـایـے بی کران ساختـہ کـہ تمام درد هایـش را در آن مے ریزد
        دریـایـے مملو از قطره هـا...
        امـا من چـہ؟؟
        جز دلـے تنہـا چـہ دارم!
        دلـے کـه با تکـه حـرف هـای دیـگران مے گیرد پر مے شود تـا فرو ریزد
        فرو کـہ مے ریزد
        چشمـانـم را آب مے کنـد 
        بـہ جایـے مے رسم کـہ دیگـر ، صدایـم خفــہ
        ، فکـرم مخشـوشـ
        و گوش هایـم از هـق هـق گریـہ و نالـہ کـر مے شود
        آرامشـم بـے اراده رهـایـم مے کنـد
        و مـن از خـود بـے خود شده ام رهـا شده ام
        ای کاش من هـم مثل آسمان دریـایـے داشتـم
        اای کـاااش
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ ۲۳:۵۰
        درود
        زیبا بود خندانک
        پیمان اسماعیل وندی (کهخدا)
        پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ۰۱:۰۲
        درود شاعر گرامی
        زیبا نگاشتید خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ۰۱:۰۶
        درودتان
        زیباااا
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0