میدونه سمیه قلبمو از جا کنده
میدونه همون که منو عاشق کرده
میدونه سمیه نیست مثل اونکه
همون ست که تو دنیا تکه
کسی بخواد پیشش بیاد با من طرفه
میدونه هر کی بیاد با من طرفه
تو چشماش نگاه کنه با من طرفه
یا بخواد دلشو ببره با من طرفه ، با من طرفه
همه جوره میخوامش میدونه میخوامش
همون ست دلو برده پس میخوامش
میدونه نباید بره قلبم وای می ایسته
یه روز هم بره باز قلبم می ایسته
کسی بخواد پیشش بیاد با من طرفه
میدونه هر کی بیاد با من طرفه
تو چشماش نگاه کنه با من طرفه
یا بخواد دلشو ببره با من طرفه ، با من طرفه
کسی بخواد پیشش بیاد با من طرفه
میدونه هر کی بیاد با من طرفه
تو چشماش نگاه کنه با من طرفه
یا بخواد دلشو ببره با من طرفه ، با من طرفه
شعر ( میدونه سمیه ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
زیبا بود