يکشنبه ۴ آذر
قصه های مادر شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ ۰۱:۳۶ شماره ثبت ۷۵۰۳
بازدید : ۱۰۹۴ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
قصه های مادر
*********
برای مادرم هیچ وقت قصه نگفتم!
او می گفت و من هرگز نشنیدم!؟
می گفت: که دنیا نابکار است و نافرجام
دست دزدی دارد این پیر عجوز...
و تو بینوا و خام
رفیقان
بسیار بینی
به عشوه ائی برند
تو را به اسیری
برادران را کند تیر سهام
خواهران را کند درد ناتمام
فقیران را کند دارا ...و بی خدا
اغنیا را کند خسیس... و با خدا!
شاعران گویند مرا
دلنوشته ائی نوشتم
اما با تمامی قلبم
(افراغ اندیشه ) ای برای شما نوشتم
(فکری) نه شاعر بود و نه قصه گو
ذکر حق به او یاد داد
چگونه با او کند گفتگو
به بداهه 10/7/2012
کوپنهاک- دانمارک
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.