جمعه ۲۵ آبان
با تو بودن شعری از آرمان قادری
از دفتر تقاص نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ۰۹:۱۲ شماره ثبت ۷۵۰۲۳
بازدید : ۴۱۲ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب آرمان قادری
|
میخوام اینبار از با تو بودن بگم
تو که باشی میشه مرگو دید و لبخند زد
میشه کوه غم به دوش کشید و استوار موند
میشه میون فریاد سختیا سکوت کرد و آروم موند
میشه تو دریای نامیدی ، امیدوار بود
تو گرداب نگون اقبالی خوش اقبال بود
میشه کفر گفت و کافر نشد
تو که باشی میشه به صلیب کشیده بشی و زنده بمونی
میشه از دریای گل آلود ماهی بگیری
میشه شب رو نورانی کنی
...
میشه سنگو نرم کرد
یا حتی سیاه و سفید کرد
زیر بارون بودن و خیس نشدن
دل به دریا زدن غرق نشدن
میدونی چیه؟
تو باش
میشه دنیارو "روبه راه" کرد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است