يکشنبه ۴ آذر
... داشته باشد شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ۲۰:۱۰ شماره ثبت ۷۴۸۵۶
بازدید : ۳۸۹ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
هر کس به تو امروز، نظر داشته باشد
بر فرض از این کوچه گذر داشته باشد
حتماً شده از جان خودش سیر، اگر نه،
باید نه یکی،... چند هنر داشته باشد،...
تا چشم بدوزد به نگاهت شده مغلوب
وقتی که نگاهِ تو،... شرر داشته باشد
یا اینکه اگر شامل اخمت شود آن وقت
ویرانه دل و،... حال پَکر داشته باشد
با لشکر و صد افسر و با دیدهء تر هم
عمراً به دلِ سنگ ات اثر داشته باشد
شوری به سر و گوش کر و عاشق اگر شد
یک عمر،... خطر باید و شر داشته باشد
با اینهمه اوصاف کسی عاشق اگر شد
این امر محال ست،... ثمر داشته باشد
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود