يکشنبه ۴ آذر
اشتباه شعری از مهرداد پهلوان زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۰۶:۲۱ شماره ثبت ۷۴۶۱۶
بازدید : ۲۶۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مهرداد پهلوان زاده
آخرین اشعار ناب مهرداد پهلوان زاده
|
به سوی باغ می روم
تو را نگاه می کنم
ولی تو نیستی، چرا
من اشتباه می کنم
چو در اتاق پا نهم
ز عطر و بوی مانده ات
به گوش می رسد همان
ترانه های خوانده ات
سری به کوچه می زنم
در ازدحام بی کسی
ولی چرا به خلوتم
نظر نمی کند کسی
دوباره سر براه تو
سری به راه می زند
دوباره زنگ خانه را
به اشتباه می زند
دوباره مات می شوم
ز فکر و از خیال تو
نظر چو می کنم ز جان
به خوبی جمال تو
چگونه بی تو سر کند
اسیر بیقرار تو
چگونه شب سحر کند
به گنج انتظار تو
دو باره خسته می شوم
جهان تباه می کنم
ولی تو نیستی ، چقدر
من اشتباهمی کنم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود