جمعه ۲۵ آبان
داره خنده م میگیره !! شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۱ ۱۸:۰۷ شماره ثبت ۷۴۵۶
بازدید : ۶۳۸ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
پشت خنده های تو
دندون های آهنی ست
طرز فکر عشق تو
واسه حبس زندگی ست
جمله ی دوست دارم
پولِ خُرد جیب توست
هرچه باید نباشه
همه جزو تیپ توست
برو راحتم بذار
دیگه گول نمی خورم
توی دنیای بَدِت
دیگه وول نمی خورم
داره خنده م میگیره
از تو و این بازی ها
ره به دل نمی بری
با این بیمز ه گی ها
داره خنده م میگیره
ژست آدم میگیری
دیو که آدم نمیشه
تو همیشه همینی
برو راحتم بذار
دیگه گول نمی خورم
توی دنیای بدت
دیگه وول نمی خورم
پیچیده تو شهر مون
به بدی آوازه ات
داره خنده م میگیره
از نقاب تازه ات
نکنه دریا بری
غُسل بیهوده میشه
تو که پاک نمی شوی
دریا آلوده میشه
برو راحتم بذار
دیگه گول نمی خورم
توی دنیای بدت
دیگه وول نمی خورم
|