جمعه ۲۵ آبان
توده شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ۰۹:۲۶ شماره ثبت ۷۴۴۲
بازدید : ۱۰۵۲ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
چشمها بسته همه ، اما دهان بگشوده اند
از همان اول پی کسب مقامی بوده اند
اینهمه خدمت که در دولت شده ، دیدند ولی
جای تقدیر و تشکر ضد آن بنموده اند
متحد گشتند همه ، حتی به تخریب وطن
منتسب بر دولتش کردند، هرآنچه دیده اند
فتنه را او کرده خامش ، لاکن از روی حسد
اتــهام فتنه را بر دولتش پاشیده اند
گفته اند مرتاض هندی خط به دولت می دهد
اتهامات دگر هم ، غیر آن افزوده اند
کودتا بر ضد دولت کرده اند از هر طریق
از اصول کردند تعدی همچو حزب توده اند
دشمنان شادان و در دلها شده (طوفان)بپا
تفرقه دارد خطر ، هرچند خواص آسوده اند
این شعر را دیشب بداهه سرودم تقدیم به حامیان دولت نهم و دهم می نمایم تاریخ 91/4.25
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.