شنبه ۳ آذر
به چشم ناز تو سوگند شعری از غلامرضا شیبانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۶ شماره ثبت ۷۴۲۴۴
بازدید : ۳۶۵ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب غلامرضا شیبانی
|
خرابم کن بجامی چند
از آن شهد لبان قند
مرا کز زندگی دورم
بده با زندگی پیوند
نبودی پیش از این با من
نبودم بی تو من خرسند
تو را روزی به زیبایی
خدا در دامنم افکند
برای رخنه در جانت
به چشم ناز تو سوگند
شدم از روی ناچاری
به کار حقه و ترفند!
تو جاری در منی چون رود
به دریا خورده ام پیوند
تو در جان شجر آبی
وجودم پر شد از آوند!
در این دنیا که آدمها
بدون وقفه می کاوند
جهان را در پی رویا
به دیدار تو مشتاقند!
هزاران دل ز مشتاقی
همه هستی خود دادند
دریغا از سر غفلت
به دام طعمه افتادند!
...
.
دکتر شیبانی
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان بمحضر استاد استکی🙏🌹 | |
|
متشکرم جناب کریمیان پاینده باشید🌹🙏 | |
|
سرکار خانم یوسفی سپاس از لطف حضورتون 🌿🌺🌿 پایدار باشید🙏🙏🌹🙏🙏 | |
|
بانوی محترمه جلیلی تندرست و شادکام باشید🌷🌺🙏🌺🌷 | |
|
بی نهایت ممنونم از لطف و حضور حضرتعالی 🌹🙏🌹 | |
|
سپاس جناب نیک طبع، بزرگوار🍃🌷🙏 سربلند و برقرار باشید | |
|
در پناه مهر خداوند پاینده باشید جناب طهماسبی 🙏🙏🌷🌷🌷🙏🙏 | |
|
هزاران درود و سپاس جناب نیکوفر 🌺🌺🌿🙏🌿🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.