يکشنبه ۲۷ آبان
به من بگو!! شعری از سمانه هروی
از دفتر 1 نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۱ ۲۰:۵۵ شماره ثبت ۷۴۱۳
بازدید : ۸۱۳ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
نشسته اي به دلم
جا خشك كرد ه اي
اسير خنده هاي توام
احساس كر ده اي؟
چگونه است كه من
دلتنگ ميشوم!!
چه شعله اي به دلم
تو
افروخته اي!!
هزار فاصله سهل است
هزار راه دراز
براي ديدن رويت ,
بگو چه باديه هاست؟
اسير بودم و هستم
اسير خواهم ماند!!
در انتظار.........
چشم به راه خواهم ماند!!
به من بگو !
نكند حواس من پرت است!!
به من نگو !!
كه دگر قلبت از سنگ است!!
به مژگان سياهت,
قسم به عاطفه ها
قسم به هر چه كه شد بعد
خاطر ه ها
تمام هستي من
با تو
معناگيرد
بدون روح تو
دلم
ترك گيرد
به من بگو!!
نكند شدم فراموشت؟
تمام اين بدنم
سراپا گوشست.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.