يکشنبه ۴ آذر
دوستم را دوست دارم از قلب!! شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۱ ۱۶:۱۰ شماره ثبت ۷۳۹۱
بازدید : ۸۸۵ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
ایستاده ام
هنوز،
ساکت و
بی صدا،
واز دور
نظاره گرم
تو از باده نا اهلان
کنار خرابه شهر!
سر خوش و مست در گردش! مستانه ات،
نفهمیدی سکوتم را
شُغلانی در لباس میش
می درند پیراهنت را
هیچکس نشنید
آوای دلت! را
ومن به سبک
( افراغ اندیشه)
شعرنو _ی دیگر_ی!
برایت خواهم ساخت!
عزیزا در شوکه ام بسیار
حیائم، ندریده
حیرت سکوتم را !!!
اما خواهم شکست روزی
مخلصانه چفت دهانم را
آنوقت نه تو مانی و نه ...
به بداهه نوشت (ملحق) از قلب
که دوستم را دوست دارم از قلب
11/7/2012 مکان ...همین حوالی کنار گوش و قلب شما
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.